Blogger Layouts

Rich Tastes Sweet Life

Saturday 9 June 2012

Medina Chocolates ( Bar )

Mari lihat coklat bar yang terlalu membuatkan anak buahku teruja.. ! 
Pasti anak- anak anda teruja dengan tema coklat bar ini. Puas saya memikirkan nak letak picture apa.. ikut naluri sendiri, maka saya choose picture Rais berbaju Melayu, bersampin without seluar... ! He is soooooo cute like Barney ! Cuba anda lihat gaya Rais dalam picture ini ... comel kan! Match tak dengan Barney disebelahnya....


Sementara tunggu reply daripada mummy and abah Rais, saya tawakal je memilih watak Barney & terus email pada syarikat printing, 2 jam selepas itu, barulah dapat reply dari parents Rais... Tengok, betapa kuatnya naluri ibu saudara Rais ni... Dan saya berasa sangat  bahagia kerana tengok Rais berceloteh sambil matanya tak jemu-jemu memandang wrapping paper chocolate doorgiftnya ini....Sambil berkata 'Rais , Barney' berulang -ulang dalam nada pelatnya...


Anda juga boleh order dari saya chocolates bar for doorgift ini untuk anak anda, anak saudara,  dan anak-anak jiran . Saya juga menerima tempahan untuk majlis perkahwinan, cukur jambul , ulang tahun syarikat, family day dan pelbagai acara lain.... 


No comments:

Post a Comment